Trening 1

bloggheading

Treningsfokus 1

 

Her finner du forberedelser, hjemmefokus og annen nyttig informasjon.

 

M√łte #1 – Oppstartsm√łte

Forberedelser til m√łte #1:

Lese igjennom og reflektere rundt utlevert oppstartsdokument.

Treningsfokus frem til neste m√łte:¬†

Kunnskap: les om kjernekvaliteter i en suksessfull utviklingsprosess her

Kunnskap: les om hvordan mental trening er oppmerksomhetstrening her

Golf 1: Trene på Ankerpusting 3 Р5 minutter pr. dag. Etterstreb minimum 60 minutter pr uke. Lær deg ankerpustingrutinen her.

Golf 2:¬†Ved simulator/svingtrening og turneringer legg merke til hvor tankene dine sender deg og spillet ditt. Legg merke til tanker som sender deg til et godt sted mentalt og f√•r deg til √• stole p√• svingen din (eks: tanker som bygger deg opp, skaper aksept for feilslag, anerkjenner deg for gode salg¬†og som handler om positive forbedringer). Legg ogs√• merke til¬†tanker som begrenser deg og gj√łr deg i d√•rligere form mentalt (eks. tanker som skaper stress, indre kritikk, sinne, flukttanker osv).

Avslutt alle √łkter¬†med √• notere hva ¬†du har lagt merke til med tankene dine og hvordan det p√•virker deg og spillet ditt.

Forberedelser til neste m√łte:

Se denne videoen (backwards bicycling) her.

Les igjennom “Forbedringshjernen” og gjennomf√łr egenkartlegging (hjulet)¬†her.

 

Husk at du alltid kan sende meg en sms, en videobeskjed på Glide eller ringe meg om du sitter litt fast, trenger et tips eller en forklaring.

Hilsen Anders