Treningsmoduler

 

Mentale grunnteknikker – selvsnakk, visualisering, pust, tankeobservasjon, hjernen

– Fra tanke til golfsving, hjernens visuelle maskineri, pusteteknikk, og observasjon av egne tanker.

 

Forbedringshjernen – hjernes forbedringsevne og tankevalg

– Hjernens endringsevne (plastisitet), tanker som skaper nye nervebaner og tankevaner, forbedringsstrategi.

 

Min virkelige hvorfor – motivasjonen som drar deg opp motbakkene

– Tydeliggjøring av mĂĽlsetting, kartlegging av den dypere indremotivasjonen.

 

Min unike vinnerskalle – selvfølelse og kartlegging av egne signaturstyrker

– Kvaliteter og styrker som kan brukes under spill, men som ikke pĂĽvirkes negativt av dĂĽrlige balltreff.

 

Øyeblikket og hjernens sweet spot – kjemisk balanse i hjernen

– Hvordan vĂŚre tilstede, oppmerksom og i mental balanse.

 

Overtenking – overteknifisering i prestasjonsøyeblikket

– Strategier for ĂĽ skifte fokus, roe ned puls, nyinnramme situasjonen og gjenoppta et klokt spill.

 

Vinnerformelen – nullstille selvdømming og booste genuin selvtro

– Bli kjent med (hvordan du kan bruke) de største mentale verktøyene som finnes.

 

Fysiske teknikker og kroppsbruk – økt ro og trygghet på banen

– Kroppen er ditt viktigte verktøy – og den kan brukes til ĂĽ forhindre stress og gjennopprette ro og trygghet.

 

Forventningsstyring og prestasjonssabotøren

– Det er en klar sammenheng mellom forventning, stress og hvordan du presterer.

 

Hukommelse og oppfattelse – syv sekunder sansning

– LĂŚr deg forskjellen pĂĽ langtids- og korttidsminne og sørg for ĂĽ plassere erfaringene i den riktige minnebanken.

 

Turneringshjernen og mentale medspillere

– Sett hjernen i turneringsmodus pĂĽ riktig tid, med den riktige visualiseringen og tankene som tjener deg er en nøkkel.

 

Caddytjeneste og mental trening bane (9 eller 18 hull)

– Integrering av treningsmoduler og dine spesifikke fokusomrĂĽder i banespill