Trening X

bloggheading

Treningsfokus X – SabotĂžren

 

Treningsfokus frem til neste mÞte: 

Kunnskap: LÊr deg og gjennomfÞr Tillitsformelen. Bruk Tillitsformelen sÄ ofte du klarer, bÄde i pressituasjoner og nÄr du har lyst til Ä skifte fokus eller gjÞre mer av noe.

Golf 1: BesÞk denne siden, les om powerposes, se foredrag av Amy Cuddy og jobb deg frem til din powerpose som skal integreres etter hvert slag du gjennomfÞrer pÄ banen og ved utvalgt egentrening.

Golf 2: Les og lÊr deg sabotÞrformelen her og bruk denne i de situasjoner du opplever et press og begrensende tanker.

 

Jo hyppigere du tanketrener, jo bedre vil du oppleve at resultatene dine blir, men husk, hovedmÄlet med oppmerksomhetstreningen og oppskriftene over er ikke Ä gjÞre dem sÄ mange ganger som mulig, hovedmÄlet er Ä erfare og legge merke til tankene dine, uten Ä dÞmme eller Ä vurdere, og sÄ bevege oppmerksomheten og tankene dine til mentale steder som tjener deg og spillet ditt bedre.

Husk at du alltid kan sende meg en sms, en videobeskjed pÄ Glide eller ringe meg om du sitter litt fast, trenger et tips eller en forklaring.

Hilsen Anders