Trening X

bloggheading

Treningsfokus¬†X – Sabot√łren

 

Treningsfokus frem til neste m√łte:¬†

Kunnskap:¬†L√¶r deg og gjennomf√łr Tillitsformelen. Bruk Tillitsformelen s√• ofte du klarer, b√•de i pressituasjoner og n√•r du har lyst til √• skifte fokus eller gj√łre mer av noe.

Golf 1:¬†Bes√łk denne siden, les om powerposes, se foredrag av Amy Cuddy og¬†jobb deg frem til din powerpose som skal integreres etter hvert slag du gjennomf√łrer p√• banen og ved utvalgt egentrening.

Golf 2:¬†Les og l√¶r deg sabot√łrformelen¬†her¬†og bruk denne i de¬†situasjoner du opplever et press og¬†begrensende tanker.

 

Jo hyppigere du tanketrener, jo bedre vil du oppleve at resultatene dine blir, men husk, hovedm√•let med oppmerksomhetstreningen¬†og oppskriftene over er ikke √• gj√łre dem s√• mange ganger som mulig, hovedm√•let er √• erfare og legge merke til tankene dine, uten √• d√łmme eller √• vurdere, og s√•¬†bevege oppmerksomheten og tankene dine til¬†mentale steder som tjener deg og spillet ditt bedre.

Husk at du alltid kan sende meg en sms, en videobeskjed på Glide eller ringe meg om du sitter litt fast, trenger et tips eller en forklaring.

Hilsen Anders